Piknik w Ośnie

W minioną niedzielę wraz z całą rodziną uczestniczyliśmy w Pikniku Rodzinnym w Ośnie.Zabawa była świetna,dzieci od samego początku zabawiał klaun Tosia organizując im przeróżne gry i zabawy.Na dorosłych również czekały rodzinne konkursy w których można było wygrać wspaniałe nagrody.Oczywiście nie zabrakło loterii fantowej w której każdy los wygrywał, a główną - pierwszą nagrodą był tygodniowy pobyt dla 5 osobowej rodziny w Kościelisku (koło Zakopanego)drugą fotelik dla dziecka a trzecią kosz słodyczy Wawel.



Na boisko wiejskie już w sobotę zjechało kilka blogujących mam wraz z rodzinami  które miałam okazję poznać.Siedzieliśmy pod dużym, wiejskim namiotem zajadając smaczną kiełbaskę z grilla i czuliśmy się jak jedna wielka rodzina :)
Następnego dnia dołączyły do nas kolejne mamy, spotkały się wszystkie w świetlicy wiejskiej gdzie zostały poczęstowane kawą i przepysznym  tortem, a potem przenieśliśmy się na boisko gdzie rozpoczynał się piknik.






Myślałam że nigdy nie zrozumiem tego blogowego świata ale po spotkaniu tych mam wiem że mogę robić to i ja.

3 komentarze :

  1. Oj tak, było fajnie. Ja to w ogóle lubię takie pikniki, festyny - tym bardziej, jak jest się z kim pobawić:) Pozdrawiamy serdecznie z Kaszub:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję że za rok będzie jeszcze lepiej.Już my się o to postaramy!!:)
    Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to to nawet się martwić nie muszę! Takie dwie kobitki jak Ty i Monia! Taki team to na pewno zorganizuje piękny piknik:) Jak co, to ja mogę znów "skromnie" pomóc:) I męża też wkręcić mogę :)

      Usuń

Marcelkowa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka