Tygryski - chrupki nie tylko dla dzieci!

Dzień jak codzień,siadamy do przed południowej kawy aż tu nagle  zadzwonił  dzwonek do drzwi...
Pobiegłam otworzyć a moim oczom ukazał się ogromny karton,bo Pana Listonosza ledwo było widać hehe :) Już wszystko było jasne doszła do nas paczka na którą tak czekaliśmy!Wielki,ogromny karton ale zarazem bardzo lekki,ciekawość zżerała domowników,bo co tam jest wiedziałam tylko ja :) 


Nie mogłam zwlekać z otwarciem,Marcel nie dawał za wygraną!Gdy jego oczy ujrzały kilkanaście paczek z chrupkami radości nie było końca :)Tak,tak to Tygryski obdarowały nas tym świetnym przysmakiem. Nawet mąż przeglądał każdą paczkę  z osobna.Od razu wybierali którą by tu najpierw otworzyć bo Tygryski to chrupki nie tylko dla dzieci to przysmak dla całej rodziny!!
Młody zanurzał się w chrupkach krzycząc tylko "TO MOJE!!"  Widząc błysk w oczach dziecka na zwykły rysunek na paczce- bezcenne :) 








Wiecie,że ten przysmak nie tylko jemu się spodobał,codziennie siadaliśmy do kartona i wybieraliśmy które by tu zjeść.Wybór był ogomny(był bo już prawie nie mamy) od zwykłych kukurydzianych po owocowe czy czekoladowe.Było też coś dla mnie,coś co uwielbiam i pamiętam ten smak jeszcze z dzieciństwa- Ryż preparowany-tego nikomu nie oddałam!I zaraz tego samego wieczora wraz z mężem zjedliśmy cała paczkę wpatrujac się w tv.



Tygryski są produktem bezglutenowym,produkowane z najwyższej jakości kaszy kukurydzianej.Awięc Drogi Rodzicu są one pyszną i chrupiącą przekąską nie tylko dla malucha ale również dla Ciebie.Świetnie sprawdzają się w podróży,u nas ostatnio królowały pałeczki kukurydziane,zajadała cała rodzina od juniora do seniora.Wiem co mówię bo mam babcię 90 lat i to jej smakowały niesamowicie,chrupała całą drogę :)









Mam nadzieję,że już nie macie wątpliwości,jeśli szukacie czegoś na pyszną i bezpieczną przekąskę toTygryski są godne uwagi.My polecamy z całego serca :) Bo Nasze Tygryski to przysmak dla każdego !

10 komentarzy :

  1. W cale się nie dziwię, że z takiej przesyłki wszyscy się ucieszyli :) Też bym się cieszyła, jak takie smakowitości do mnie by listonosz przyniósł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A te iskierki w oczach Macela bezcenne!! Bardzo się ucieszyliśmy z tej przesyłki,mamy co chrupać i teraz już nas nie opuszczają nawet wszędzie z nami jadą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. teeejj czytam ten Twój post i właśnei sobie uświadomniłam czego mi potrzeba- chrupek mi się chce:D idę do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciotka nam się zapas już kończy ale na szczęścia można kupić w sklepie 😃 Trafiłam dzisiaj w sklepie na świetny batonik musli też od nich jest pyszny !

      Usuń
  4. Witam
    Dość sporo radości wniosły dziś do Waszego domu te chrupaczki :) Ja dzieci mam już dorosłe i niemalże zapominałabym o istnieniu kukurydzianych chrupek gdyby nie moja koleżanka , która ma już wnuki. Po prostu któregoś dania przyniosła do pracy , wysypała do miski i kazała sie częstować. Miska szybko została wchłonięta przez nas, a dziś uśmiecham sie do twoich zdjęć widząc cały karton kukurydzianych chrupek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak bo czasem taka mała prosta rzecz cieszy najbardziej :) Choć to zwykłe chrupki to wciągają bardzo,jak mówią apetyt rośnie w miarę jedzenia.

      Usuń
  5. Moje dziecko jest jakieś inne, bo nie lubi chrupek kukurydzianych. A ryż preparowany to jadałam tylko owocowy... pycha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to na prawdę,rzadko słyszę że jakieś dziecko nie lubi chrupek ale przecież każdy ma swoje smaki to co się dziecku dziwić,nie lubi i już :) oj tak ryż preparowany każdy jest SUPER !

      Usuń
  6. Ile radości !!! :) Gdzie można je dostać - u mnie ich nie ma w hipermarketach :( Szukałam wszędzie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak radości bardzo dużo:) Jestem w szoku bo u nas spotykam je na każdym kroku.Może spróbować zamówić na tygryski.pl :)

      Usuń

Marcelkowa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka