Mały podróżnik-fotorelacja

Trochę nas nie było,ale ciągle coś się dzieje,ciągle jesteśmy gdzieś "w świecie" i ciągle brakuje czasu. :) Mam nadzieję,że taka długa przerwa już się nie powtórzy.
Wiecie,że moje dziecię kończy dziś półtora roku?!Nie mam pojęcia kiedy to zleciało,przezcież pamiętam  jak dziś dzień jego narodzin,pierwszy ząbek czy też pierwsze słowo...
A dziś mamy za sobą pięknych 18 miesięcy i za sobą pierwszą podróz pociągiem,w którą zabrała nas ciocia Monika z zawód:kobieta.Nie możemy Wam zdradzić gdzie byliśmy ani co robiliśmy bo to narazie tajemnica,ale pewnie niedługo wszyscy się dowiedzą..Podróż trwała 3 godziny a Marcel ani przez chwilę nie pokazał nam nie zadowlenia czy znudzenia.Mogę pokusić się nawet o stwierdzenie,że to urodzony mały poróżnik,choc przed wyjazdem miałam mnóstwo obaw,które rozwiały się już na dworcu gdy tylko Marcela oczom ukazał się pociąg :)

Nasza mała fotorelacja 

ciuch ciuch,łooo








To były piękne,nasze cudowne chwile spędzone razem.Mam nadzieje,że będzie więcej takich wyjazdów,takich na kórych spędzasz czas tylko z  dzieckiem,nie myślisz o niczym jesteś cała dla niego.To po prostu jest coś wspaniałego.
Po dwóch dniach regenecji wracamy do domu.W drodze powrotnej Marcelkowi również humor dopisywał.



2 komentarze :

  1. :D no ja to mam nadzieję, że my razem pół świata zwiedzimy :D Marceli spisał się na medal ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję!Świat stoi przed nami otworem więc czas pomysleć nad kolejną wyprawą :)

      Usuń

Marcelkowa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka