Fotelik CARETERO Scope- nasz wybór :)


Szukacie odpowiedniego fotelika dla Waszej pociechy?Mam dla Was coś fajnego wygodny,po prostu doskonały.My testujemy odkąd Marcel skończył pół roku i nie zamieniła bym go na żaden inny CARETERO Scope.Jest to fotelik przeznaczony dla dzieci od 0 do 25kg.Wybraliśmy go z myśłą o następnym dziecku,gdyż jest on również przeznaczony dla noworodków-regulacja oparcia pozwala na uzyskanie szerokiego kąta nachylenia.Więc najpierw montujemy fotelik tyłem do kierunku jazdy wnajmocniej wychylonej pozycji (do 13kg)



Potem już większe dziecko możemy przewozic przodem do kierunku jazdy nawet do 5-6 lat.
Dzięki wkładką redukcyjnym i szerokim zekresem regulacji zwiększa komfort jazdy dziecka.Wygodę i przestrzeń gwarantuje szerokie,przestronne siedzisko i oparcie.A delikatne nakładki na pas eliminują ryzyko otarć i podrażnień.
Wkładki redukcyjne są wykonane z miękiego materiału a możliwośc ich wyjmowania pozwala na łatwe utrzymanie w czystości.Zdejmowana jest również cała tapicerka co umożliwi nam szybkie zdjęcie i wrzucenie całości do pralki :)




Fotelik CARETERO SCOPE jest doskonałym rozwiązaniem,mimo że dziecko szybko rośnie nie będziecie musieli co chwilę kupować nowego fotelika.Jest tak przystosowany aby zapewnić dziecku bezpieczeństwo i komfort jazdy.Niewątpliwą zaletą tego fotelika jest świetny stosunek jakości do ceny.
Choć jest trochę ciężki,ale nie ma się co dziwić skoro spełnia tyle funkcji to poleciła bym go każdemu.Więc zaglądajcie na www.caretero.pl .Producent poleca nie tylko foteliki w różnych kolorach ale duży asortyment dla malucha.
Jak bym miała wybierać drugi raz na pewno był by to ten sam model,więc polecam wszystkim którzy właśnie stoją przed jego wyborem.Bardzo wygodny i praktyczny polecam każdemu :)



3 komentarze :

  1. A jak ten fotelik wypada w testach? Nie bardzo wyobrażam sobie w nim noworodka albo 6 latka. Nie widzę, żeby była regulacja zagłówka, więc 6 latkowi głowa będzie wystawać ponad zagłówek (który wg mnie jest zbyt mały i zbyt szeroko rozstawiony, więc nie wiem jak ma chronić głowę dziecka). Marcelowi brakuje jakieś 8 cm a 6 latek jest znacznie wyższy. Sama mam 6 latka, więc wiem o czym piszę. Mam też 4,5 latkę, która raczej też by się nie zmieściła w ten fotelik. Wydaje mi się też, że dzieki temu że można regulować kąt nachylenia zabiera się starszemu dziecku miejsce na nogi. Ja bardzo dużą wagę przywiązuję do fotelików moich dzieci a przede wszystkim do bezpieczeństwa, bo cała reszta to sprawa drugorzędna. Moim zdaniem na foteliku nie warto oszczędzać. Mnie ten fotelik, który opisałaś nie przekonuje. Ewentualnie mógłby być dla dziecka o wadze 9-18 kg pod warunkiem, że miałby lepszy zagłówek. Jak Marcel śpi, to mu głowa nie opada na bok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo każdy ma swój gust i każdemu odpowiada co innego.Jak na razie jesteśmy bardzo zadowoleni z tego fotelika,główka małemu nie opada i na prawdę siedzi w nim wygodnie.Zobaczymy z wiekiem czy będzie tak samo.
      Jak wypadł w testach nie mam pojęcia,bo szczerze mówiąc nie zwracałam na to większej uwagi choć może i powinnam przed zakupem sprawdzić,ale na razie nam pasuje to jest ok.

      Usuń
    2. Nie sprawdziłabyś jak wypada w testach, bo nie on chyba nie przeszedł żadnych testów (przynajmniej ja takich nie znalazłam). Znalazłam tylko instrukcję montażu i faktycznie dość mocno odchyla się oparcie, więc jest możliwe przewiezienie niemowlęcia w pozycji leżącej :) Pytanie tylko po co kupujemy fotelik? Czy żeby był ładny, tani i nie dostać mandatu, czy żeby w razie wypadku, dziecko ten wypadek przeżyło z jak najmniejszym uszczerbkiem na zdrowiu?

      Usuń

Marcelkowa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka